Regulamin zakupów
Jednoosobowa działalność gospodarcza
Michał Młynek STOMATOLOGIA 6.0 DLA DOROSŁYCH I DZIECI zarejestrowana pod numerem NIP
5741858003 i REGON
356700865 z siedzibą przy
ul Gołaśka 4/6 Kraków
30-611 ustanawia
następujące warunki sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego https://stomatologia6.pl/kup-bon
Postanowienia ogólne
- Właścicielem sklepu jest firma: Michał Młynek STOMATOLOGIA 6.0 DLA DOROSŁYCH I DZIECI zarejestrowana pod numerem NIP 5741858003 i REGON 356700865 z siedzibą przy ul Gołaśka 4/6 Kraków 30-611
- Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Sklepu to urządzenie umożliwiające dostęp do sieci Internet oraz przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 39 lub FireFox 34 lub Opera 26 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu "cookies" oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
Definicje
-
Regulamin – niniejszy regulamin, sporządzony i przyjęty w dniu 21.06.2023 roku, na zasadach którego odbywa się korzystanie ze Sklepu,
udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem Sklepu przed zawarciem umowy,
co umożliwia zapoznanie się z jego treścią, a także pozyskanie,
odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu.
- Sklep - sklep internetowy, prowadzony przez Właściciela sklepu,
znajdujący się pod adresem https://stomatologia6.pl/kontakt, służący do dokonywania za
pośrednictwem sieci Internet zakupów wybranych Produktów, znajdujących
się w ofercie Sklepu. Kontakt ze Sklepem możliwy jest za pośrednictwem
poczty elektronicznej info@doopla.pl,
pisemnie na adres Właściciela lub telefonicznie pod numerem 12.307.01.25 – koszty korzystania ze środków porozumiewania się na
odległość zgodne z aktualnym cennikiem operatora, z usług którego
korzysta Kupujący.
- Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna, lub jednostka organizacyjna
niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność
prawną, dokonująca zamówień w Sklepie.
- Konsument – osoba fizyczna, dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Złożenie zamówienia – prawidłowe wypełnienie i przesłanie formularza zamówienia, z jednoczesnym
wybraniem formy płatności, sposobu oraz adresu dostawy.
- Potwierdzenie zamówienia – wiadomość wysłana do Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej bezpośrednio po jego rozpatrzeniu przez Sklep, zawierająca link dotyczący zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje
zamówienie i przekaże je przewoźnikowi realizującemu dostawę produktów
- Umowa – umowa sprzedaży zawierana za pośrednictwem sieci Internet
pomiędzy Właścicielem sklepu, a Kupującym
na zasadach i w trybie przewidzianym w Regulaminie.
- Produkty – fabrycznie nowe, wolne od wad, legalnie wprowadzone na
rynek polski rzeczy ruchome, które Kupujący może nabyć od Właściciela sklepu za pośrednictwem Sklepu.
- Dzień roboczy – każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Dane osobowe - informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do
zidentyfikowania osobie fizycznej; możliwa do zidentyfikowania osoba
fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio
zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak
imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji,
identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników
określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną,
ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
- Przetwarzanie - operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowanie lub łączenie ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.
Regulamin
-
Regulamin udostępniony jest Kupującym nieodpłatnie za pośrednictwem
strony internetowej www.stomatologia6.pl w formie umożliwiającej jego pobranie,
utrwalenie i wydrukowanie.
- Kupujący zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu przed Złożeniem zamówienia.
- Kupujący przyjmuje do wiadomości, iż przy korzystaniu z oferty Sklepu zakazane jest przesyłanie treści o charakterze bezprawnym.
Umowa
-
Zawarcie, wykonanie, zmiana oraz rozwiązanie umowy z jakiejkolwiek
przyczyny, podlega prawu polskiemu, niezależnie od miejsca jej zawarcia.
Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną Produktów wyłącznie na terytorium
Polski, co oznacza, iż składane przez Kupującego zamówienia realizowane
są wyłącznie na adres na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia przez Sklep przyjęcia złożonego przez Kupującego zamówienia.
- Umowa zawierana pomiędzy Właścicielem sklepu, a Kupującym trwa do
momentu realizacji obowiązków stron umowy.
- Miejscem spełnienia świadczenia jest adres dostawy zamówionych Produktów, z zastrzeżeniem odbioru osobistego, w przypadku którego miejscem spełnienia świadczenia jest wybrany punkt odbioru.
Złożenie zamówienia
-
Zakupy w Sklepie mogą być dokonywane wyłącznie przez osoby
pełnoletnie.
- Warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe Złożenie zamówienia. W celu dokonania zakupu Produktów dostępnych w ofercie Sklepu, niezbędne jest posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej.
- Zamówienia złożone w niedziele i w dni ustawowo wolne od pracy
rozpatrywane będą w kolejności ich złożenia w pierwszym Dniu roboczym
następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
- Kupujący po dokonaniu wyboru określonego produktu lub produktów i
umieszczeniu go w wirtualnym koszyku zamówień oraz wskazaniu sposobu
dostawy i płatności, celem złożenia zamówienia na zakup wybranych
produktów powinien wysłać wypełniony formularz do Sklepu.
- Przed
Złożeniem zamówienia w wirtualnym koszyku widoczna jest cena łączna
wszystkich wybranych Produktów, koszt dostawy oraz łączną kwota do
zapłaty.
Poprzez Złożenie zamówienia Kupujący składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży wybranych przez siebie Produktów.
- Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z wyrażeniem przez Kupującego
zgody na podejmowanie czynności zmierzających do zawarcia Umowy za
pośrednictwem urządzeń umożliwiających kontaktowanie się na odległość, w
tym za pośrednictwem: telefonu, faksu lub poczty elektronicznej.
- Złożenie przez Kupującego zamówienia jest potwierdzane za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Wysyłając zamówienie, Kupujący oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu i akceptuje jego postanowienia.
- Po Złożeniu zamówienia i weryfikacji dostępności Produktów Sklep
przesyła na podany przez Kupującego adres poczty elektronicznej
Potwierdzenie zamówienia, które stanowi oświadczenie Sklepu o przyjęciu
oferty zawarcia umowy sprzedaży.
- Potwierdzenie zamówienia określać będzie w szczególności numer zamówienia, wyszczególnienie zamówionych produktów z podaniem ich ceny i ilości, wybrany sposób zapłaty a także sposób doręczenia, ze wskazaniem adresu na który winno ono nastąpić.
Realizacja zamówienia
-
Czas realizacji zamówienia podany jest każdorazowo w opisie Produktu
i dotyczy Dni roboczych.
- Sklep przystąpi do realizacji zamówienia po
dokonaniu przez Kupującego płatności tytułem ceny, chyba że Kupujący
wybrał formę płatności "płatność przy odbiorze", opisaną w pkt 8.1.a.
- Sklep będzie dążył do realizacji złożonego zamówienia najpóźniej w
terminie 3 dni roboczych.
- Czas realizacji zamówienia nie uwzględnia
czasu dostawy Produktu do Kupującego.
- Sprzedaż objęta promocją i wyprzedażą dotyczy ograniczonej liczby
Produktów.
- Realizacja zamówień odbywa się według kolejności zamówień, przy
uwzględnieniu zapasów Sklepu.
- W przypadku gdyby okazało się, iż Sklep nie jest w stanie dostarczyć
wszystkich zamówionych przez Kupującego Produktów, Kupujący zostanie
poinformowany, o tym które z zamówionych przezeń produktów są osiągalne i
mogą być wysłane.
- W sytuacji o której mowa w pkt 4 Kupujący decyduje, czy chce
anulować całe zamówienie, czy zrealizować je w kształcie w jakim jest to
w danym momencie możliwe.
- W zależności od decyzji podjętej przez Kupującego zostanie mu wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej potwierdzenie całkowitego anulowania zamówienia, albo potwierdzenie jego realizacji w części w jakiej jest to możliwe w danym momencie.
Ceny
-
Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu wyrażone są w złotych
polskich i zawierają podatek VAT.
- Podane ceny nie obejmują kosztów
przesyłki.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez uprzedniego
informowania o tym Kupującego, z zastrzeżeniem że zmiany cen nie dotyczą
zamówień będących w trakcie realizacji.
- Cena podana przy każdym towarze
jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.
- Sklep wystawia dokument sprzedaży, którym jest faktura VAT.
- Złożenie zamówienia przez Kupującego oznacza upoważnienie Sklepu do wystawienia faktury VAT bez konieczności uzyskania podpisu Kupującego.
Formy płatności
-
Kupujący może uiścić cenę za zamówione produkty w następujący sposób:
- Płatność przy odbiorze, zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze
towaru - realizacja zamówienia rozpoczyna się po Złożeniu zamówienia,
- Gotówką do rąk uprawnionego pracownika Stomatologia 6.0 w Krakowie w
przypadku odbioru zamówionych Produktów w sposób określony w pkt 9.1,
- Przelewem bankowym na następujący rachunek bankowy
- Kartą kredytową poprzez system PayU – obsługiwany przez PayU Spółka
Akcyjna –z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisanej do
rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe
Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS 0000274399.
Reklamacje i gwarancje
-
Sklep ma obowiązek dostarczyć Produkty zgodne z umową.
- Sklep odpowiada względem Kupującego, za niezgodność Produktów z umową na zasadach opisanych w przepisach:
gdy Kupujący jest Konsumentem, opisanych w szczególności w ustawie z
dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - art. 43a i następne,
gdy Kupujący nie jest Konsumentem, ani osobą fizyczną zawierającą
umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z
treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru
zawodowego, opisanych w szczególności w art. 556 i następnych ustawy z
dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny.
- Sklep ponosi wobec Kupującego odpowiedzialność za niezgodność
treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową na zasadach określonych w
przepisach, w przypadku gdy Kupujący jest Konsumentem lub osobą
fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej
działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma
ona dla tej osoby charakteru zawodowego, w szczególności w art. 43k i
następnych Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Zawiadomienie o wadzie (reklamacja) może być złożone w dowolnej
formie, w szczególności pisemnie na adres siedziby Sklepu lub
elektroniczne na adres e-mail Sklepu (dane do kontaktu wskazane w pkt
2.2).
- Sklep odpowiada na reklamacje w terminie 14 dni od doręczenia
reklamacji, w taki sam sposób, jak reklamacja została doręczona.
- Sklep rekomenduje, aby zawiadomienie o wadzie (reklamacja) zawierało
dane osoby składającej reklamację, przedmiot reklamacji, opis wady
Produktu oraz dzień stwierdzenia wady, a także by do Produktu dołączyć
protokół szkody sporządzony z kurierem dostarczającym produkt oraz
dokument potwierdzający zakup, jeśli powyższe jest możliwe.
- Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
- Sklep może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sklep
może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie
do zgodności Produktu z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest
niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sklepu.
- Jeżeli
naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla
Sklepu, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z umową.
Sklep dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w
której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i
bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę
towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabył.
- Koszty naprawy lub wymiany,
w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i
materiałów, ponosi Sklep.
- Konsument udostępnia Sklepowi Produkt podlegający naprawie lub wymianie.
- Sklep odbiera od Konsumenta Produkt na swój koszt.
- Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy: Sklep odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową; Sklep nie doprowadził towaru do zgodności z umową; Produktu nadal jest niezgodny z umową, mimo że Sklep próbował doprowadzić go do prawidłowego stanu; Brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy; Z oświadczenia Sklepu lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta
- Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej
z Umowy, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z umową pozostaje do
wartości Produktu zgodnego z umową.
- Sklep zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa
obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
- Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Produktu z umową jest nieistotny.
- W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca Produkt
do Sklepu na jego koszt.
- Sklep zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie,
nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu
jego odesłania.
- Sklep dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu
zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się
na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi
kosztami.
- Przepisy dotyczące Konsumenta zawarte w pkt 6 - 15 powyżej stosuje
się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej
działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona
dla tej osoby charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z
przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,
udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Kupujący, będący Konsumentem albo osobą fizyczną zawierającą umowę
bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści
umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, ma
także prawo skierowania sprawy do rozpatrzenia przez Miejskiego lub
Powiatowego Rzecznika Konsumentów lub może zasięgnąć pomocy u właściwej
terenowo Federacji Konsumentów Niezbędne informacje znajdują się pod
adresem www.federacja-konsumentóorg.pl
- Jeśli na Produkty znajdujące się w ofercie Sklepu została udzielona gwarancja producenta lub dystrybutora jej warunki i podstawowe informacje potrzebne do wykonywania uprawnień z gwarancji zawarte są każdorazowo w oświadczeniu gwarancyjnym sporządzonym przez gwaranta, które Sklep wyda Kupującemu wraz z Produktem.
Prawo odstąpienia od umowy
-
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta,
Kupujący będący Konsumentem albo osobą fizyczną zawierającą umowę
bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści
umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego,
który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w
terminie czternastu dni od daty odebrania przesyłki odstąpić od niej
bez podawania przyczyny.
- W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący będący Konsumentem albo osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres Michał Młynek STOMATOLOGIA 6.0 DLA DOROSŁYCH I DZIECI ul Gołaśka 4/6 Kraków 30-611 e-mail: recepcja@stomatologia6.pl
-
.
W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca wszystkie otrzymane
płatności w tym koszty dostarczenia Produktów (z wyjątkiem dodatkowych
kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż
najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany), niezwłocznie, a w
każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym został
poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrot
płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów
płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że
wyrażono zgodę na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument albo
osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej
działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona
dla tej osoby charakteru zawodowego nie poniosą żadnych opłat w związku
z tym zwrotem.
- Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu
otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w
zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument albo osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio
związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że
nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego wykonujący prawo
odstąpienia od umowy powinni odesłać Produkt na adres
Młynek STOMATOLOGIA 6.0 DLA DOROSŁYCH I DZIECI ul Gołaśka 4/6 Kraków
30-611, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od
dnia, w którym poinformowali Sklep o odstąpieniu od umowy.
- Konsument albo osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio
związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że
nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego ponosi bezpośrednie
koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.
- Jeżeli rzecz ze względu na swój
charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, z uwagi na
jej rozmiary, kształt, czy wymagany specjalny sposób transportu,
Konsument albo osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z
jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada
ona dla tej osoby charakteru zawodowego będą musieli ponieść
bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
- Szacunkowa wysokość tych kosztów jest
podawana w konkretnym przypadku w momencie zawierania umowy sprzedaży
rzeczy, która nie może zostać wysłana pocztą w zwykły sposób z uwagi na
jej charakter.
- Konsument albo osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Kupującemu będącemu Konsumentem albo osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego Właściciel sklepu, wraz z Potwierdzeniem zamówienia doręczy informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy oraz wzór oświadczenia, o którym mowa w Ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa
lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi ani osobie fizycznej
zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością
gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby
charakteru zawodowego w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty
ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i
uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do
wiadomości;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,
nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić
przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany,
wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu
jego zindywidualizowanych potrzeb;
w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w
zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu,
ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi
rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena
została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie
może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od
wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;
- jeżeli
przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania
konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne
do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy
przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne
albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów
mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług
związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub
kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia
usługi;
- o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku
materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli
przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą
konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo
odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca
przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2
albo art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach
konsumenta;
- oświadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta.
Pozasądowe rozstrzyganie sporów
-
Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania sporów konsumenckich zgodnie z procedurą Internetowego
Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną
na stronie internetowej: eu/consumers/odr
- Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a szczegółowe informacje w tym zakresie można znaleźć w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
Przetwarzanie danych osobowych
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Michał Młynek STOMATOLOGIA 6.0 DLA DOROSŁYCH I DZIECI zarejestrowana pod numerem NIP
5741858003 i REGON
356700865 z siedzibą przy
ul Gołaśka 4/6 Kraków
30-611,
kontakt z administratorem: gabinet@stomatologia6.pl zwana dalej Administratorem;
- Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom z uwagi na konieczność realizacji usług, w szczególności dostawcom systemów informatycznych, bankom i operatorom płatności, podmiotom świadczącym usługi księgowe, prawne, pocztowe i kurierskie, agencjom marketingowym (w przypadku usług marketingowych).
- Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy,
a po jej rozwiązaniu do czasu istnienia obowiązków księgowych i
podatkowych Administratora oraz do czasu przedawnienia ewentualnych
roszczeń. Jeżeli została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych
osobowych - do czasu cofnięcia zgody.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do
wykonania umowy sprzedaży i świadczenia usług. Odmowa podania danych
niezbędnych do realizacji zamówienia uniemożliwia wykonanie przez Sklep
umowy sprzedaży.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Administrator regularnie przeprowadza analizę ryzyka, by zapewnić, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się w sposób bezpieczny, w tym że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione, w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na świadczone przez niego usługi i wykonywane zadania.
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
- w celu świadczenia usług związanych z założeniem i obsługą konta
klienta w Sklepie, udostępnianiem formularzy kontaktowych – podstawą
prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy
(art. 6 ust. 1 lit. b) RODO), a w zakresie danych podanych fakultatywnie
– podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a)
RODO);
- w celu obsługi zakupów dokonywanych w Sklepie - podstawą prawną
przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6
ust. 1 lit. b RODO);
w celu obsługi reklamacji - podstawą prawną przetwarzania jest
niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO);
- w celu realizacji ustawowych obowiązków ustawowych Administratora, w
szczególności zgodnie z przepisami podatkowymi i przepisami o
rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną
przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1
lit. f) RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Kupujących w
Sklepie i sposobu korzystania z konta, a także ich preferencji, w celu
poprawy stosowanych funkcjonalności;
- w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed
roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes
Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegający na ochronie
swoich praw;
- w celach marketingowych Administratora - podstawą prawną
przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1
lit. f RODO), polegający na dostarczaniu Kupującemu informacji o nowych
towarach, promocjach , usługach i konkursach dostępnych w Sklepie.
- Przetwarzanie danych w tym celu odbywa się tylko jeśli została wyrażona zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych drogą elektroniczną.
Postanowienia końcowe
-
Niniejszy Regulamin, obowiązujący od dnia 21.06.2023 r. do odwołania, stanowi integralną część zawieranych Umów.
- Zamieszczone na stronach Sklepu informacje nie stanowią oferty w
rozumieniu kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do składania
ofert.
- Wszelkie spory wynikające z zawartych umów będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.