Implantologia - rewolucja w przywracaniu utraconych zębów
Utrata zębów stałych jest częstym problemem naszych pacjentów. Należy podkreślić, że nie zawsze wynika ona z zaniedbań naszego pacjenta. Przyczyn utraty zębów może być naprawdę wiele. Dlatego warto wiedzieć, że implantologia w Krakowie to innowacyjna metoda przywracania braków w uzębieniu. Implanty zębów mają wiele zalet i skutecznie poprawiają jakość życia pacjenta.
Periodontologia - czyli choroby przyzębia. Jakie są objawy i jak zapobiegać ich występowaniu?
Zdrowe przyzębie odgrywa kluczową rolę w ogólnym stanowieniu zdrowia jamy ustnej, a także ma istotny wpływ na ogólny stan zdrowia organizmu. Periodontologia, dziedzina stomatologii zajmująca się leczeniem i profilaktyką chorób przyzębia jest istotna w utrzymaniu zdrowia dziąseł, kości oraz innych struktur podtrzymujących zęby.
 Próchnica Mleczaków: mit czy faktyczne zagrożenie?
Próchnica mleczaków to kwestia, która niejednokrotnie budzi wiele kontrowersji i niepewności wśród rodziców. Czy rzeczywiście jest to tylko mit, czy też stanowi realne zagrożenie dla zdrowia zębów naszych dzieci? Próchnica to poważna choroba, której nie można bagatelizować!
 Czy higiena jamy ustnej wpływa na stan dziąseł?
Czy istnieje związek między higieną jamy ustne, a stanem naszych dziąseł? Czy rzeczywiście codzienne dbanie o zęby może wpłynąć na zdrowie naszych dziąseł?
 Profesjonalna higienizacja zębów w Krakowie – skaling, piaskowanie i fluoryzacja
Zapewne wszyscy zdajemy sobie sprawę, jak istotną rolę odgrywa higiena jamy ustnej w utrzymaniu zdrowych zębów i dziąseł. Regularne czyszczenie zębów w domu to podstawa, ale czasem konieczna jest profesjonalna kontrola u dentysty.
 Niewidzialne nakładki ortodontyczne XOXO ALIGNERS - najlepszy wybór w Krakowie!
W dzisiejszych czasach coraz więcej osób pragnie idealnego uśmiechu, ale nie każdy chce nosić widoczne metalowe aparaty ortodontyczne. Dzięki niewidzialnemu aparatowi ortodontycznemu firmy XOXO ALIGNERS możesz cieszyć się prostym i dyskretnym sposobem na uzyskanie pięknego uśmiechu.