Implanty zębów Kraków

Straciłeś ząb lub czekasz na wyrwanie chorego zęba? W tym przypadku implanty zębowe mogą być idealnym rozwiązaniem. Nasi lekarze stomatologii indywidualnie dopasują dla Ciebie odpowiednie leczenie i przywrócą piękny, pełny uśmiech.

Gabinet dentystyczny Stomatologia 6.0 godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 8:00 - 18:00
recepcja@stomatologia6.pl

Implanty zębowe Kraków

Już teraz dowiedz się czy możesz mieć założone implanty zębowe. Umów się na konsultację do naszego gabinetu dentystycznego w Krakowie. Nasi lekarze stomatolodzy zbiorą wywiad i wykonają wszelkie niezbędne badania w celu kwalifikacji do zabiegu założenia implantu zębowego.

Stosowane współcześnie implanty zębów umożliwiają wstawienie doskonale zintegrowanej protezy, która w przeciwieństwie do klasycznej, nie stawia przed pacjentami ograniczeń i nie wywołuje dyskomfortu np. podczas posiłków czy rozmowy. W gabinecie dentystycznym Stomatologia 6.0 w Krakowie wykorzystujemy tylko najnowocześniejsze systemy implantologiczne. Wszystko to w połączeniu z wieloletnią wiedzą i doświadczeniem naszych lekarzy stomatologów, którzy cały proces leczenia dokładnie dopasowują do indywidualnych potrzeb pacjenta.

Nasz gabinet dentystyczny w Krakowie stara się ze wszystkich sił, aby ekstrakcja zęba była ostatecznością. Uważamy, że najlepszy jest własny, naturalny ząb. Dopiero gdy nie widzimy innego rozwiązania i sposobu na uratowanie zęba – dopuszczamy jego usunięcie. W takiej sytuacji wszczepienie implantu zęba, jest najlepszym rozwiązaniem, które pozwala zatrzymać zanik kości, a przeżuwanie i estetyka wracają do stanu naturalnego.

Implant zęba Kraków

Implant zęba to elementy, które zastępują funkcję korzenia zęba i są wszczepiane do kości. Stosuje się je w sytuacji, kiedy chcemy uzupełnić braki w naturalnym uzębieniu. Implantologia to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin stomatologii. Leczenie przy pomocy implantu zęba w gabinecie dentystycznym Stomatologia 6.0 w Krakowie pomaga odzyskać silne, zdrowe i ładne zęby pacjentom w każdym wieku.

Cennik implantu zęba

Implanty to inwestycja na całe życie, dlatego lekarze stomatolodzy pomagający w naszym gabinecie Stomatologia 6.0 w Krakowie zachęcają do odbycia wizyty konsultacyjnej.

Korzyści zdrowotne

Usunięcie – ekstrakcja zęba niesie za sobą wiele negatywnych skutków dla naszej jamy ustnej. Może dojść do zaniku tkanki kostnej, rozsuwania się i pochylania pozostałych zębów. Rozwiązaniem są właśnie implanty zębów, która pozwalają na wzmocnienie całego uzębienia.

Komfort

Dzięki implantom zębów – wracamy do stanu, który znamy z posiadania pełnego, naturalnego uzębienia. Wszczepy są niewidoczne, korony wyglądają bardzo estetycznie i dobrze imitują naturalny kolor zębów pacjenta. Użytkownik implantów zębów może mieć poczucie, jakby posiadał swoje naturalne zęby.

Trwałość implantu

Implanty zębów to inwestycja na całe życie. Ich trwałość wynosi nawet do 30 lat! Wszczepienie implantów zębów w Krakowie w naszym gabinecie stomatologicznym nie wymaga ingerencji w strukturę zdrowych zębów, a wszczep trwale zrasta się z kością.

Jakie są przeciwwskazania do wszczepienia implantów zębów w Krakowie? pl

W naszym gabinecie stomatologicznym w Krakowie zalecamy wszczepianie implantów zębów tylko dorosłym. Istnieje jednak wiele okoliczności, które są przeciwwskazaniem do leczenia implantologicznego m.in.:
  • ciąża,
  • młody wiek, dziecko w fazie wzrostu kości,
  • osteoporoza o dużym stopniu zaawansowania,
  • choroby związane z zaburzeniami krzepnięcia krwi,
  • nieunormowana cukrzyca,
  • padaczka,
  • nowotwory,
  • AIDS,
  • narkomania,
  • choroba alkoholowa,
  • zły stan higieny jamy ustnej – ubytki próchnicze, kamień nazębny, choroby dziąseł,
  •  bruksizm – nawykowe zgrzytanie zębami.
Dlatego nasi najlepsi stomatolodzy w Krakowie zalecają przed przystąpieniem do zabiegu – konsultację, aby upewnić się, że nie występują również inne przeciwwskazania np. przyjmowanie niektórych leków.

Istotne po wszczepieniu implantu zęba

Aby gojenie po zabiegu przebiegało bezproblemowo, należy przestrzegać kilku wskazówek:
  • pić i jeść dopiero po odzyskaniu czucia,
  •  w dniu zabiegu i dwa dni po nim unikać palenia tytoniu i picia alkoholu,
  •  przez kilka dni unikać gorących pokarmów i płynów,
  • unikać wysiłku, nie uprawiać sportu,
  • po posiłku przepłukiwać usta zimną wodą nie drażnić rany szczoteczką ani językiem,
  • szczotkować pozostałe zęby unikając miejsca implantacji,
  • płukać usta płukanką.
Po 7-10 dniach usunięte zostaną szwy. Do pełnej integracji implantu (3-6 miesięcy) należy bezwzględnie przestrzegać zleconych przez lekarza wizyt kontrolnych a ponadto:
  • unikać podrażniania miejsce wszczepu,
  • utrzymywać wysoką higienę jamy ustnej.
Po zakończeniu całego procesu odbudowy uzębienia należy:
  • przestrzegać wizyt kontrolnych i regularnie odwiedzać gabinet Stomatologia 6.0 zgodnie z zaleceniami lekarza stomatologa,
  • systematycznie dbać o higienę jamy ustnej,
  • usuwać kamień i osad co najmniej co 6 m-cy.